Kariera

Mömax: Najlepszy pracodawca

Mömax to dynamiczna i odnosząca sukcesy firma w branży meblarskiej. W 2002 roku świętowaliśmy 81 otwarcie oddziału. W międzynarodowej branży meblowej jesteśmy obecnie reprezentowani, nie tylko w Polsce, Austrii i Niemczech, ale także na Węgrzech, Słowenii, Rumunii, Bułgarii i Chorwacji. Szczególnie doceniamy naszych ok. 3000 pracowników, którzy są ważną częścią teamu. Mömax wciąż się rozwija - planujemy otworzyć kolejne oddziały ...

Nasze wartości ...

W ostatnich latach Grupa XXXL rozwinęła się w sieć sklepów meblowych działających w 12 krajach z ponad 320 oddziałami. Ponad 20 000 miejsc pracy czyni Grupę XXXL ważnym pracodawcą na rynku w Europie. Grupa XXXL jest świadoma swojej odpowiedzialności wobec swoich pracowników.

Ale to nie wystarczy. Jako duża i odnosząca sukcesy firma uczestniczymy w licznych działaniach społecznych i ekologicznych. Co roku przekazujemy miliony EUR na cele społeczne, charytatywne oraz na pomoc organizacjom w wielu krajach świata.

Pracownicy

Zadowolenie pracowników, ich motywacja, entuzjazm i zaangażowanie są postrzegane jako podstawowe warunki wspólnego sukcesu. Bez wyjątku szanujemy prawa, osobliwości i obawy wszystkich pracowników, bez względu na wiek, płeć, pochodzenie, status społeczny, kolor skóry, światopogląd, tożsamość seksualną, religię lub narodowość. Wszyscy pracownicy są traktowani jednakowo.

Każdy pracownik w swojej pracy bierze odpowiedzialność za swoich klientów, powinien w jak najlepszy sposób przyczynić się do sukcesu firmy. Osiągnięcie celu XXXL należy do wszystkich członków firmy. Współpraca z klientami powinna być przyjazna, pracowita i pełna szacunku. Każdy pracownik przyczynia się do zadowolenia klientów.

Dyrektorzy

Dyrektor bierze odpowiedzialność za innych ludzi! Oczekuje się, że wszyscy dyrektorzy wykonają swoją pracę z wielkim poczuciem odpowiedzialności i poświęcenia, będą lojalni wobec firmy, stale edukują i rozwijają się, dając wszystkim dobry wzór do naśladowania i przyjmując odpowiedzialność społeczną wobec pracowników. Każdy lider jest odpowiedzialny za staranny wybór pracowników i dopasowanie pozycji do ich umiejętności. Wydajność pracy pracowników musi być oceniana indywidualnie i z najwyższą starannością. Należy zapewnić uznanie osiągnięć i pozytywną krytykę.

Proces kształcenia

W mömax chcemy zapewnić naszym Klientom pozytywne wrażenia zakupowe. Bardzo ważne jest ciągłe doskonalenie jakości usług i doradztwa. W mömax najważniejsza jest satysfakcja Klienta, dlatego celem jest inspirowanie się mottem „jak żaden inny”. Aby to zapewnić, oferujemy pracownikom wykwalifikowane szkolenie we wszystkich dziedzinach poprzez doświadczony zespół coachingowy. Ciągłe doskonalenie zespołu mömax jest dla nas bardzo ważne.